Feb 062015
 

  In data de 12.02.2024 cu  incepere de la ora 17.30 , la sediul Primariei Dumbravita va avea loc sedinta consiliului local cu urmatoarea ordine de zi:

1. Raport privind promovarea unei actiuni in instanta in vederea anulari HCL Dumbravita cu nr. 32 /22.11.2012  privind validarea doamnei Bozso Margareta in functia de consilier local.

2. Proiect de hotarare privind aprobarea executiei bugetare pe anul 2014.

3. Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si  lista de investitii pe anul 2015.

4. Proiect de hotarare privind aprobarea PUZ avand ca beneficiar pe Laszlo Arpad.

5. Proiect de hotarare privind aprobarea PUZ (pentru tineri) avand ca beneficiar Comuna Dumbravita.

6. Proiect de hotarare privind aprobarea valorii rectificata conform devizului actualizat si contributia Consiliului local cu suma 464.470 lei pentru realizarea obiectivului "Modernizare strazi in comun a Dumbravita -15 km"

7. Proiect de hotarare privind angajarea unui avocat care sa reprezinte interesele UAT Dumbravita  in dosar nr.  1030/59/2024  aflat pe rol la Curtea de apel Timisoara si in dosar  78/30/2015  aflat pe rol la Tribunalul Timis.

8. Proiect de hotarare privind incetarea de drept a mandatului de  de consilier  local  a domnului Gafton Sorin Costel  si declararea postului de consilier vacant

9. Raport de activitate pe anul 2014 al consilierilor locali

10. Discutarea cererilor depuse

11. Diverse

Continutul integral al proiectelor de hotarare mai sus mentionate si al materialelor anexate acestora il puteti vizualiza integral AICI 

52209778 Convocator sedinta ordinara a Consiliului local Dumbravita   12.02.2024

 

 

 

SURSA FOTO

Comenteaza din contul Facebook

  9 Responses to “Convocator sedinta ordinara a Consiliului local Dumbravita - 12.02.2015”

  1. Am citit proiectul de hotarare pentru angajarea(reangajarea) unui avocat care sa reprezinte interesele comunei Dumbravita. De aici inteleg ca cetatenii platesc sa se faca Dreptate la Nedreptate. Daca Curtea de Conturi nu ar fi gasit nereguli sau le-ar fi trecut cu vederea astazi acesti bani pentru angajarea unui avocat ar fi putut sa fie folositi pentru CETATENI. Pana la urma cred ca platim avocatul, consilierul juridic precum si AMENDA. Dupa cum stiu exista un Consilier printre alesii nostrii care este jurist,  nu face nimic pro bono in folosul comunitatii.  

    • Iulian Toma

      Eu spun de ani buni acest lucru : executivul primariei cheltuie banii publici in mod ilegal. Vine Curtea de conturi in control ( audit ), sesizeaza neregulile si ilegalitatile si decide masuri pentru recuperarea prejudiciului , fara a sesiza instanta pentru sanctionarea  vinovatilor. Am facut eu acest lucru in 2012 ( am sesizat procuratura ) dar s-a dat  NUP ( neinceperea urmaririi penale )  pe motiv ca subsemnatul (Consilier local )  nu aveam competenta sa fac acea sesizare pe baza unor documente ale Curtii de conturi  ( numai inspectorii  Curtii de conturi puteau sesiza procuratura).

       

      Da, exista consilier juridic in  organigrama primariei dar ,nu prea se vede activitatea sa tinand cont ca majoritatea actiunilor in instanta sant pierdute de UAT Dumbravita.

       

      Primarul a prevazut in bugetul pe 2015 suma de 150 mii lei pentru  consiliere juridica  adica (asa cum  foarte bine  ati  sesizat ) pentru a-si acoperi nelegalitatile si incompetenta. Si mai mult ca sigur ca suma va fi aprobata.

       

      Nu pot sa ma pronunt  asupra activitatii consilierului Sperneac.  Probabil , fiind in grupul celor de la putere , ii consiliaza in particular dar, nu poate sa reprezinte legal  UAT  Dumbravita  in instanta.

  2.  Domnule Iulian de ce nu ii cereti doamnei juriste sa ne dea un raport de activitate pe care sa il publicati apoi pe dunos. Tare sint curios sa vad  cat volum de munca juridica curge prin curtea primariei de pe behela de nu are timp donsoara jurista sa se mai ocupe de procese. Si am mai vazut o chestie faina aceeasi donsoara jurista face propunerea de angajare a unui avocat si tot ea o avizeaza propunerea. Daca primaria are 30.000 de euro pe an pentru avocati de ce nu angajeaza domne un jurist care sa poata face fata la un VOLUM ???!!!! mai mare de munca.

     

  3. Un salar bun in Romania este undeva la 10.000 euro pe an deci am putea angaja cu carte de munca minim 2 care sa munceasca pe acest salar si care sa aiba interesul ca activitatea personalului angajat al primariei sa nu mai faca nereguli.

    In situatia data care este interesul unui avocat platit? Sa-si ia banii si apoi sa expice de ca am pierdut.

    Suma datorata prin pierderea proceselor este oare mai mare de 30.000 euro? Cred ca ar trebui cei care au ajuns la acest prejudiciu sa plateasca din banii lor cheltuielile cu un avocat si sa nu mai acoperim incompetenta functiunariilor sau mai probabil al sefiilor acestora, pentru ca sunt sigur ca incompetenta vine de sus. 

    • Iulian Toma

      Toate observatiile d-vostra sant pertinente. Va voi da raspunsuri punctuale dar, nu asta este solutia.

      M-am luptat ani de zile pentru a creste transparenta in administratie.  Am castigat  putin, santem pe drumul cel bun dar, inca departe de ceea ce trebuie.

                  Problemele  sesizate de d-voastra  se regasesc in modul gresit de alcatuire si executie a bugetului  local.  In mod normal , asa cum observ ca se procedeaza deja la Timisoara ,  proiectul de buget se supune dezbaterii  publice ( in sedinta publica  nu prin afisare pe site ). Intrebarile d-voastra acolo ar trebui sa-si afle raspunsul, iar bugetul ar trebui corectat conform propunerilor si asteptarilor  cetatenilor.

      Pentru domnul Mario IGNA : Jurista prezinta anual un raport de activitate  din care rezulta ceea ce spuneam intr-un raspuns anterior – mai multe  actiuni pierdute decat castigate de UAT Dumbravita.

      Nu este vina dansei in totalitate.Este si vina celor care au comis faptele pentru  care santem actionati in instanta.  Angajarea si concedierea  functionarilor publici  sant competente ale primarului localitatii. Acestuia nu ii convine un jurist competent pentru ca acesta  ( trebuie sa semneze toate documentele oficiale ale primariei  ) s-ar putea opune  actiunilor ilegale ce se intalnesc la tot pasul in administrarea Dumbravitei.

      Pentru domnul SILVIU :  Observatiile dumneavoastra sant corecte numai ca sant greu de aplicat. In orice UAT  axista o organigrama cadru care nu permite angajarea  peste norma admisa  ( in cazul de fata – maxim un jurist ) iar salarizarea  este deasemenea in conformitate cu  Legea  181, legea salariatilor publici deci ,nu prea atractiva. Din aceasta cauza juristii buni nu lucreaza in administratiile locale.

      Da , sumele in cauza depasesc 30.000 de euro dar, observatia ca acestea nu trebuie suportate din bugetul local ci de catre cei care au gresit ( intentionat sau din incompetenta)  este si parerea mea , parere  pe care , daca urmariti DUNOS, am afirmat-o  de fiecare data cand a fost cazul.

      Binenteles ca incompetenta  vine de sus dar, acest lucru trebuie avut in vedere de  catre cetateni  atunci cand isi aleg conducatorii ( nu poti sa gestionezi corect bugete de 5 milioane euro anual avand numai  8 clase).  Cand accepti  ( faci compromisul )  sa votezi pe cineva  pentru ca ti-a dat cu prioritate  cativa m2 de pavele   achizitionate din bani publici ( actiune ilegala )  nu poti avea pretentia ca in actiunile sale viitoare  sa fie corect si cinstit.

  4. Noutati aveti ? Ce s-a discutat la sedinta ?

  5. Buna ziua

     

    D-l Toma va rog sa ridicati in aceste sedinte si urmatoarele probleme :

    1. Lucrare de asfaltare efectuate pe strada Aron Gabor. Asfaltare a avut loc la finele anului trecut iar asfaltul turnat se dezintegreaza astfel ca se impune ca executantul sa refaca lucrarea !

    2. Podul realizat pe strada Tarcului unde executantul a  lasat deseuri de beton (tubulaturi sparte)  iar coborirea de pe asfalt spre strada Bistrita e deja o problema datorita stratului subtire si necompactat de piatra sparta.

     

     

     

    • Iulian Toma

      Pentru d-l Dan Robescu

      Lucrarile de modernizare  strazi sant cuprinse in cele doua programe  cu finantare guvernamentala si un program cu finantare locala. Strada Aron Gabor este cuprinsa in programul de modernizare  de 15 Km cu finantare guvernamentala  2014-2016, in valoare de aproximativ 18 milioane lei, contract castigat de firma Technocer SRL a carui derulare a inceput in toamna anului 2014  foarte tarziu.

      In proiect si in caietul de sarcini covorul asfaltic este prevazut a fi realizat in doua straturi : un strat de rezistenta de 5 cm si un strat de uzura de 4 cm. Cred ca pe Aron Gabor a fost turnat doar stratul de rezistenta de 5 cm. Odata cu reluarea lucrarilor ,in luna aprilie , firma va repara stratul de rezistenta  si va turna stratul de uzura.

      In ceea ce priveste podul de pe strada Tarcului, nu cunosc firma care a executat lucrarea  dar ma voi interesa si voi solicita rezolvarea aspectelor sesizate cu prioritate.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>